Bert Teunissen fotografeert winnende G-Star RAW Eyewear campagne

De hoogst haalbare prijs voor creativiteit in Nederland, vinden velen. Een jongens- en meisjesdroom in vorm van een Peertje: het winnen van de ‘Lamp’ van voorheen de Art Directors Club Nederland (ADCN). Dit jaar zijn de jury’s radicaal vernieuwd en verbreed. Dat levert een frisse en andere uitslag op.

Opmerkelijk als je kijkt naar de ADCN-Lampenoogst, zijn er dit jaar veel marketeers die zelf de lead nemen met een consortium aan creatieven, zoals G-Star Raw en Google.

Er is tijdens de ADCN Lampen Awards Show 2015 zevenmaal Goud vergeven, elf keer Zilver, 26 maal Brons en er waren 6 Craft/Deelbekroningen.

Naast de Grote Prijs voor RAW for the Oceans ging de zilveren Bekroning Jury Print & Outdoor ook naar G-Star voor de campagne Eyewear / Masks (G-STAR RAW, Peter Hamelinck & Thijs de Boer), vastgelegd door fotograaf en AKI Crossmedia Design docent Bert Teunissen.

Het tonen van de brillen op maskers onderstreept het vakmanschap en de bijzondere uitstraling van de collectie.

– – –

Meer advertising kijk op: bertteunissenphoto.com

Zie ook: Bert Teunissen in The Norton Museum of Art, West Palm Beach, Florida, USA